Celková cena:
0

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 5. 2008
1. Všobecná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím zboží, mezi společností ANO spol. s r. o . (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující“). Kupujícímu je doporučeno seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
 
 
Prodávající je obchodní společnost ANO, spol s r. o., IČ: 152 711 53, se sídlem Praha 2, Jugoslávská 7/670, PSČ 120 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 1217 (dále jen „Prodávající“). Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
Kupující převzetím zboží od prodávajícího - vyzvednutím zboží v místě odběru nebo převzetím zboží na poště či od přepravce souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

2. Přijetí objednávky
Po provedení objednávky bude zákazníkovi obratem odeslán e-mail, potvrzující přijetí objednávky. V případě, že v tomto potvrzení budou nalezeny jakékoli nesrovnalosti, kontaktujte co nejdříve zákaznické centrum e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky: 212 341 273, 212 341 279, 733 324 924. Další možnosti kontaktů naleznete v části Kontakt. Zákazník bude kontaktován v co nejkratším možném termínu o způsobu a termínu dodání objednaného zboží. Stav objednávky lze sledovat v kartě Vaše údaje v části Objednávky.

Důležité: V případě osobního nákupu zboží v místě osobního odběru (Pick Up In Store) je objednávka považována za nezávaznou rezervaci zboží k nákupu v tomto obchodě. Pokud zákazník nekoupí toto rezervované zboží nejpozději do 7 dnů po obdržení zprávy o připraveném zboží k prodeji, bude se vycházet z toho, že o koupi rezervovaného zboží zákazník již zájem nemá, a zboží bude vráceno na sklad a nabídnuto k dalšímu prodeji.
Důležité pro zákazníky maloobchodního e-shopu: Na objednávku uskutečněnou telefonicky se nevztahuje 10% sleva.

3. Možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů
Úprava § 52 a následující občanského zákoníku ohledně zvláštních podmínek při uzavírání smluv na dálku se vztahuje pouze na případy, kdy zboží nakupuje spotřebitel, tj. osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Práva spotřebitelů, která jim přiznává občanský zákoník v § 53 a násl., zejména právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění (např. zboží), nenáleží osobám, které při uzavírání smluv kupních, smluv o dílo, případně jiných smluv, jednají v rámci své podnikatelské činnosti. Vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, stanovené v internetovém obchodě nelze vykládat tak, že je poskytujeme i těm, kteří jednají v rámci své podnikatelské činnosti.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky pokud porušil jejich původní obal.

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele dle dohody se spotřebitelem. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Postup v případě odstoupení od smlouvy:
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodávajícímu, např. elektronicky na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo písemně v provozovně prodávajícího. Formulář ke stažení: Odstoupení od smlouvy.doc, Odstoupení od smlouvy.pdf
Při odstoupení uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložte originál nebo kopii dokladu o koupi zboží.

Zákazník zašle zboží zpět do provozovny prodávajícího, kde prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodávajícímu v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je prodávajícím v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.).

4. Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Zákazník může po 3 týdnech od přijetí objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí zasláním e-mailu na naše zákaznické oddělení: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zde lze zrušit buď některou z položek objednávky nebo objednávku celou. Stejně tak může zákazník zrušit svou objednávku bez udání důvodu, pokud jeho objednávka ještě nebyla expedována.

Důležité: V případě, že nebylo v objednávce účtováno dopravné a hodnota objednávky bude po zrušení položky (položek) objednávky nižší, než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi účtováno.

5. Zrušení objednávky ze strany provozovatele udzoudyho.cz
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
• zboží se již nevyrábí nebo nedodává;
• zboží je dlouhodobě nedostupné;
• cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.

V případě, že tato situace nastane, zákazník bude informován e-mailem nebo telefonicky, případně se lze domluvit na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky pouze zrušeno.

6. Ceny zboží
Důležité pro zákazníky maloobchodního e-shopu: Veškeré ceny uváděné v sekci „E-shop“ jsou včetně DPH.
Ceny zboží jsou aktualizovány s denní či týdenní periodicitou a lze je ověřit u jednotlivých produktů.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. Ceny ze dne objednání budou dodrženy i v případě jejich navýšení o méně než 10 %. V případě vyššího navýšení, bude zákazník informován o změně ceny a bude požádán o nové potvrzení objednávky.

7. Platba za zboží a způsoby jeho dopravy
Informace o způsobech doručení, o cenách za dopravu či doběrečné a platbách za objednané zboží jsou uvedeny v části:
- E-shop -  Doprava a platby
- Velkoobchodní e-shop -  Doprava a platby

8. Termín expedice zboží
Dostupnost každého produktu je zobrazena u daného produktu možností klepnout na tlačítko Přidat do košíku. Jestliže určitý produkt  není momentálně skladem pak je u produktu zobrazeno tlačítko Pohlídat produkt.
Termíny dodání vycházejí z informací o zásobě na skladu a dále z informací poskytovaných společnosti ANO spol. s r. o. od jejích dodavatelů, a proto termíny nejsou závazné, ale pouze předpokládané. Především u delších termínů expedice (2 týdny a déle) se jedná o předběžně avizované termíny dostupnosti příslušného zboží. O termínech dodání budete informováni operátorem internetového obchodu.

Důležité: Jestliže, část zboží uvedeného v objednávce není možné z důvodu dočasné nedostupnosti na skladě dodat, zákazník je kontaktován s dotazem, zda požaduje zásilku dodat jen jako celek nebo rozdělit do částečných zásilek podle dostupnosti zboží. V případě, že nebylo v objednávce účováno dopravné a hodnota objednávky po rozdělení je nižší než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi ke každé zásilce účtováno.

Poznámka: Jestliže nebude možné dodat objednané zboží během 48 hodin z důvodu nedostupnosti zboží na skladě, bude objednávka přijata jako nezávazná a  zákazník bude operátoremkontaktován telefonicky, případně e-mailem s dotazem, zda je objednávka stále aktuální. V případě, že neobdržíme odpověď od zákazníka do 7 dnů od data odeslání e-mailu s možností dodání zboží, bude objednávka považována za neaktuální a následně stornována.

9. Kontrola dodávky
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti řidiče přepravní společnosti nebo při prodeji v provozovně. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží bylo poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce . Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu je třeba neprodleně oznámit zákaznickému centru a zákazník bude kontaktován za účelem dohody na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamace závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled (viz Reklamační řád).

10. Vrácení zboží a reklamace
Více informací k tomuto tématu naleznete v části Reklamační řád.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.