Celková cena:
0

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 5. 2008
1. Všobecná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím zboží, mezi společností ANO spol. s r. o . (dále jen „prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „kupující“). Kupujícímu je doporučeno seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
 
Prodávající je obchodní společnost ANO, spol s r. o., IČ: 152 711 53, se sídlem Praha 2, Jugoslávská 7/670, PSČ 120 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 1217 (dále jen „Prodávající“). Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
Kupující převzetím zboží od prodávajícího - vyzvednutím zboží v místě odběru nebo převzetím zboží na poště či od přepravce souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

 

2. Přijetí objednávky
Po provedení objednávky bude zákazníkovi obratem odeslán e-mail, potvrzující přijetí objednávky. V případě, že v tomto potvrzení budou nalezeny jakékoli nesrovnalosti, kontaktujte co nejdříve kancelář e-shopu e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky: 212 341 273, 212 341 279, 733 324 924. Zákazník bude kontaktován v co nejkratším možném termínu o způsobu a termínu dodání objednaného zboží. Stav objednávky lze sledovat v kartě Vaše údaje v části Objednávky. V případě volby osobního odběru zboží v místě vyzvednutí je objednávka považována za nezávaznou rezervaci zboží k nákupu v tomto obchodě. Pokud zákazník nekoupí toto rezervované zboží nejpozději do 7 dnů po obdržení zprávy o připraveném zboží k prodeji, bude se vycházet z toho, že o koupi rezervovaného zboží zákazník již zájem nemá, a zboží bude vráceno na sklad a nabídnuto k dalšímu prodeji.

Důležité upozornění: Na objednávky e-shopu se nevztahují výhody věrnostních karet, které platí pouze pro kamennou prodejnu. Na objednávku uskutečněnou jinak než přes e-shopový systém (telefonicky či přes e-mail) se nevztahuje e-shopová ani jakákoliv jiná sleva.

3. Možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů
Úprava § 52 a následující občanského zákoníku ohledně zvláštních podmínek při uzavírání smluv na dálku se vztahuje pouze na případy, kdy zboží nakupuje spotřebitel, tj. osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Práva spotřebitelů, která jim přiznává občanský zákoník v § 53 a násl., zejména právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění (např. zboží), nenáleží osobám, které při uzavírání smluv kupních, smluv o dílo, případně jiných smluv, jednají v rámci své podnikatelské činnosti. Vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, stanovené v internetovém obchodě nelze vykládat tak, že je poskytujeme i těm, kteří jednají v rámci své podnikatelské činnosti.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky pokud porušil jejich původní obal.

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele dle dohody se spotřebitelem. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Postup v případě odstoupení od smlouvy:
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodávajícímu, např. elektronicky na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo písemně v provozovně prodávajícího. Je nutné vyplnit formulář, bez něhož nebude odstoupení od smlouvy platné. Formuláře jsou ke stažení: Odstoupení od smlouvy.doc, Odstoupení od smlouvy.pdf
Při odstoupení uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložte originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. V opačném případě nebude odstoupení od smlouvy uznáno.

Zákazník zašle nebo donese zboží zpět do provozovny prodávajícího, kde prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané nebo donesené zpět prodávajícímu v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je prodávajícím v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.).

4. Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Zákazník může po 3 týdnech od přijetí objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí zasláním e-mailu na naše zákaznické oddělení: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zde lze zrušit buď některou z položek objednávky nebo objednávku celou. Stejně tak může zákazník zrušit svou objednávku bez udání důvodu, pokud jeho objednávka ještě nebyla expedována.

Důležité: V případě, že nebylo v objednávce účtováno dopravné a hodnota objednávky bude po zrušení položky (položek) objednávky nižší, než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi účtováno.

5. Zrušení objednávky ze strany provozovatele udzoudyho.cz
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
• zboží se již nevyrábí nebo nedodává;
• zboží je dlouhodobě nedostupné;
• cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.

V případě, že tato situace nastane, zákazník bude informován e-mailem nebo telefonicky, případně se lze domluvit na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky pouze zrušeno.

6. Ceny zboží
Důležité pro zákazníky e-shopu: Veškeré ceny uváděné v sekci „E-shop“ jsou včetně DPH.
Ceny zboží jsou aktualizovány s denní či týdenní periodicitou a lze je ověřit u jednotlivých produktů.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení formou potvrzovacího e-mailu. Ceny ze dne objednání budou dodrženy i v případě jejich navýšení o méně než 10 %. V případě vyššího navýšení, bude zákazník informován o změně ceny a bude požádán o nové potvrzení objednávky.

7. Platba za zboží a způsoby jeho dopravy
Informace o způsobech doručení, o cenách za dopravu či doběrečné a platbách za objednané zboží jsou uvedeny v části:
- E-shop -  Doprava a platby

Upozorňujeme, že e-shop U Džoudyho nenese odpovědnost za opožděné doručení zboží zaviněné dopravci Česká pošta, PPL nebo Zásilkovna, ani opožděné doručení nebo nedoručení zboží zaviněné nesprávně udanou adresou či popř. jinými kontaktními údaji příjemce a poškození zaviněné doručovací službou.

8. Termín expedice zboží
Dostupnost každého produktu je zobrazena u daného produktu možností klepnout na tlačítko Koupit. Jestliže určitý produkt není momentálně skladem, je u produktu zobrazeno tlačítko Upozornit mě.
Termíny dodání vycházejí z informací o zásobě na skladu a dále z informací poskytovaných společnosti ANO spol. s r. o. od jejích dodavatelů, a proto termíny nejsou závazné, ale pouze předpokládané. Především u delších termínů expedice (2 týdny a déle) se jedná o předběžně avizované termíny dostupnosti příslušného zboží. O termínech dodání budete informováni operátorem internetového obchodu.

OBJEDNÁVKY K OSOBNÍMU ODBĚRU DOŠLÉ DO 9:00 HODIN RÁNO BÝVAJÍ PŘIPRAVOVÁNY ZPRAVIDLA NA TENTÝŽ PRACOVNÍ DEN.

OBJEDNÁVKY DOŠLÉ PO 9:00 HODINĚ BUDOU ZPRACOVÁNY NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN.

Důležité: Jestliže, část zboží uvedeného v objednávce není možné z důvodu dočasné nedostupnosti na skladě dodat, zákazník je kontaktován s dotazem, zda požaduje zásilku dodat jen jako celek nebo rozdělit do částečných zásilek podle dostupnosti zboží. V případě, že nebylo v objednávce účováno dopravné a hodnota objednávky po rozdělení je nižší než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi ke každé zásilce účtováno.

Poznámka: Jestliže nebude možné dodat objednané zboží během 48 hodin z důvodu nedostupnosti zboží na skladě, bude objednávka přijata jako nezávazná a zákazník bude operátorem kontaktován telefonicky či e-mailem s dotazem, zda je objednávka stále aktuální. V případě, že neobdržíme odpověď od zákazníka do 7 dnů od data odeslání e-mailu s možností dodání zboží, bude objednávka považována za neaktuální a následně stornována.

 

9. Kontrola dodávky
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti řidiče přepravní společnosti nebo při prodeji v provozovně. Pokud je nalezena závada (obsah dodávky není kompletní, zboží bylo poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu je třeba neprodleně oznámit zákaznickému centru a zákazník bude kontaktován za účelem dohody na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamace závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled (viz Reklamační řád).

10. Vrácení zboží a reklamace
Více informací k tomuto tématu naleznete v části Reklamační řád.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

12. V současnosti užívané české puncovní značky pro zlaté, stříbrné a platinové zboží

ceske puncovní značky

 

13. Zásady ochrany osobních údajů a informace o zpracování osobních údajů

Úvodní ustanovení
1. Tyto Zásady jsou zpracovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR). Cílem těchto Zásad je poskytnout Účastníkům základní informace ohledně zpracování osobních údajů.
2. Tyto zásady doplňují Obchodní podmínky eshopu www.udzoudyho.cz
3. Pro potřeby těchto Zásad se rozumí:
a) Provozovatelem je ANO spol. s r.o.,IČ 15271153,se sídlem Praha 2, Jugoslávská 670/7, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
b) Účastníkem je fyzická osoba, která vyplní a odešle Provozovateli vyplněnou objednávku z webu, popř. vyplněný formulář Klub U Džoudyho,
c) Osobními údaji jméno a příjmení, adresa bydliště, emailová adresa, telefonní číslo, identifikační číslo podnikající fyzické osoby a daňové identifikační číslo podnikající fyzické osoby.
Provozovatel jakožto správce Osobních údajů tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování Osobních údajů, včetně rozsahu práv Účastníka souvisejících se zpracováním Osobních údajů.
4. Provozovatel je provozovatel prodejny a čajovny U Džoudyho a za tímto účelem provozuje web www.udzoudyho.cz, jehož součástí je prodej zboží. V rámci této služby jsou Provozovatelem zpracovávány Osobní údaje:
a) v rozsahu v jakém byly poskytnuty v souvislosti s objednávkou produktů  Provozovatele, resp. v rámci jednání o uzavření smlouvy s Provozovatelem, jakož i v souvislosti s uzavřenou smlouvou
b) za účelem/účely uvedenými níže.
Provozovatel dále zpracovává Osobní údaje Účastníků také v souvislosti s marketingem Provozovatele.
5. Provozovatel je správcem Osobních údajů. Osobní údaje nejsou zpracovávány žádným jiným subjektem. Ke zpracovávaným Osobním údajům bude mít přístup pouze správce1.

Účel zpracování Osobních údajů
1.
Provozovatel zpracovává Osobní údaje pro následující účely:
a) zajištění uzavření a následného plnění smluvního závazku mezi Provozovatelem a Účastníkem (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR). Z takového vztahu vyplývají další zákonné povinnosti a Provozovatel tak musí zpracovávat Osobní údaje i za tímto účelem (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR);
b) k marketingovým účelům, aby Provozovatel co nejlépe přizpůsobil nabídku svých produktů a služeb a obchodní sdělení ohledně nich Účastníkovým potřebám, pro tento účel zpracování správce získává Účastníkův jednoznačný souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR;
c) k ochraně svých oprávněných zájmů (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR), kterým je řádné a včasné plnění dohodnutého smluvního závazku mezi Provozovatelem a Účastníkem, plnění zákonných povinností, které Provozovateli ze smluvního vztahu mezi ním a Účastníkem vyplývají, ochrana reputace Provozovatele jako správce webu a ochrana majetkových zájmů Provozovatele pro případné soudní spory.
d) Provozovatel je správcem Osobních údajů. Osobní údaje nejsou zpracovávány žádným jiným subjektem, ani nejsou nabízeny a prodávány. Slouží výhradně Provozovateli.

Ochrana Osobních údajů a informace o zpracování
1. Na Účastníky, se vztahuje zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a další příslušné právní předpisy.
2. Účastník bere na vědomí, že odesláním či předáním vyplněného registračního formuláře započne zpracovávání Osobních údajů Provozovatelem.
3. Pokud Účastník neposkytne své Osobní údaje není možné uzavřít smlouvu s Provozovatelem, nebo mu poskytnout služby z ní vyplývající. Osobní údaje jsou v této souvislosti nezbytné pro poskytnutí konkrétní služby či produktu Provozovatele.
4. Poskytování Osobních údajů Provozovateli je obecně smluvní a zákonný požadavek. Ohledně poskytování Osobních údajů pro marketingové a komerční účely, což nepředstavuje plnění smluvní a zákonné povinnosti správce, je  Účastník vyřazen z databáze pro odesílání komerčních sdělení Provozovatele a to klepnutím na odkaz, který je vždy součástí zaslaného e-mailu s komerčním a marketingovým sdělením. Pokud si Účastník přeje odstranit registrační údaje natrvalo, je třeba kontaktovat kancelář e-shopu telefonicky nebo e-mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Údaje budou odstraněny, s vyjímkou údajů na dokladech viz body níže.
5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Účastníkem, a to za účelem uzavření smlouvy, jakož i po dobu trvání smluvního vztahu či po dobu stanovenou v souhlasu.
6. V případě uzavření smlouvy dle Obchodních podmínek Provozovatele budou Osobní údaje zpracovávány a uchovávány po dobu následujících 6 let pro případ vzniku sporu týkajícího se vztahu mezi Provozovatelem a Účastníkem, a to za účelem ochrany oprávněných zájmů Provozovatele.
7. Za účelem plnění zákonné povinnosti archivace účetních dokladů na základě zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů budou Osobní údaje (kromě e-mailové adresy a telefonního čísla) dále zpracovávány a uchovávány po dobu 5 let počínaje rokem následujícím po roce, v němž došlo k uzavření smlouvy mezi Provozovatelem a Účastníkem.  
8. Po uplynutí lhůty uvedené v článku III. odst. 5, odst. 6 a odst. 7 Provozovatel Osobní údaje zlikviduje.
9. Účastník je povinen Provozovateli poskytnout pouze pravdivé a přesné Osobní údaje.
10. Provozovatel vynaloží maximální úsilí, aby nedošlo k neoprávněnému zpracování Osobních údajů.
11. Osobní údaje Účastníků nebudou předávány žádným třetím osobám, do třetí země ani mezinárodní organizaci1.
12. Osobní údaje jsou a budou zpracovávány v elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.
13. Účastník bere na vědomí, že jeho Osobní údaje jsou uloženy v datacentrech společnosti [český-hosting.cz]. Provozovatel využívá služby VMS.
14. Účastník bere na vědomí, že může docházet k ukládání cookies společnosti  na jeho zařízení.

Práva Účastníka související se zpracováváním
1. Účastník má právo svůj souhlas (v případech, kde zpracování Osobních údajů probíhá na základě souhlasu) se zpracováním poskytnutých Osobních údajů kdykoliv odvolat. Odvolání souhlasu se zpracováním Osobních údajů však není možné v rozsahu a pro účely plnění zákonné povinnosti Provozovatelem. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu též nemá vliv na zpracování Osobních údajů, které správce zpracovává na základě jiného právního základu, než je souhlas (tj. zejména je‐li zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti či z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech). Odvolat souhlas lze kdykoli na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
2. Účastník má dále právo:
a. Požadovat od Provozovatele informaci, jaké  Osobní  údaje eviduje
b. Na opravu poskytnutých Osobních údajů
c. Na výmaz poskytnutých Osobních údajů
d. Na omezení zpracování Osobních údajů
e. Podat stížnost u Úřadu pro ochranu Osobních údajů

3. V případě, že by se Účastník domníval, že Provozovatel provádí zpracování jeho Osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s příslušnými právními předpisy, zejména jsou-li Osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
a. požádat Provozovatele o vysvětlení a to e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
b. vznést námitku proti zpracování a požadovat e-mailem zaslaným na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., aby Provozovatel zajistil odstranění takto vzniklého stavu (např. blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací Osobních údajů). Provozovatel o námitce neprodleně rozhodne a informuje Účastníka. Nevyhoví-li Provozovatel námitce, má Účastník právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění Účastníka obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
4. Požádá-li Účastník o informaci o rozsahu či způsobu zpracování svých Osobních údajů, je mu Provozovatel povinen tuto informaci předat neprodleně, nejpozději však do jednoho měsíce od obdržení žádosti Provozovatelem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
5. Pokud Účastník uplatní právo na přístup k Osobním údajům v elektronické formě, Provozovatel mu požadované informace poskytne rovněž v elektronické formě, ledaže Účastník požádá o jiný způsob poskytnutí informací.
6. Provozovatel je oprávněn v případě opakované a nedůvodné žádosti o poskytnutí fyzické kopie zpracovávaných Osobních údajů účtovat přiměřený poplatek za administrativní náklady s tím spojené.

Závěrečná ustanovení
1. Veškeré právní vztahy vznikající v souvislosti se zpracováváním Osobních údajů se řídí právním řádem České republiky, a to bez ohledu na to, odkud byl přístup k nim realizován. K řešení případných sporů vzniklých v souvislosti s ochranou soukromí mezi Účastníkem a Provozovatelem jsou příslušné české soudy.
2. Účastníci, kteří prostřednictvím registračního formuláře poskytnou své Osobní údaje za účelem uzavření smlouvy s Provozovatelem či poskytnou souhlas se zpracováním Osobních údajů tak činí dobrovolně, svým jménem a Provozovatel jejich činnost nijak neřídí.
3. Znění Zásad může Provozovatel změnit či doplňovat. O každé takové změně Provozovatel informuje Účastníky e-mailem nejméně 30 dnů před nabytím účinnosti změn.
4. Tyto Zásady nabývají účinnosti 25.5.2018.